- NEMO je projekt firmy ZAPA beton, zahájený 1. 1. 2017 pro naše zákazníky a odbornou veřejnost v České a Slovenské republice.
- Jeho název se skládá z písmen slov: Nové Evoluční Materiály pro inOvace. Proč ?
- Jako dynamická a inovativní firma, s využitím dlouhodobých zkušeností našich zahraničních akcionářů, Buzzi Unicem a Dyckerhoff, se ZAPA beton intenzívně věnuje vývoji a zavádění nových speciálních výrobků. Některé z nich již prodáváme našim odběratelům.
- Víme, že naši zákazníci, investoři, architekti a projektanti, chtějí znát nejnovější trendy na trhu stavebních materiálů, potřebují poradit při rozhodování o volbě vhodného výrobku, aby jim jejich rozhodnutí splnilo jejich očekávání, přineslo maximální přidanou hodnotu a zjednodušilo a urychlilo realizaci dané stavby.
- Proto byl založen projekt NEMO, kterému se věnuje náš zkušený a dobře proškolený tým kvality, obchodu a marketingu. Pro každou z obchodních oblastí Čechy, Morava a Slovensko jsme vybrali jednoho obchodního zástupce – specialistu, který se zabývá prodejem speciálních produktů, a jednoho technologa, který pomůže s odborným řešením.
- Možná Vám název NEMO něco připomíná… Ano, logo projektu NEMO - je také parafrází na supermoderní plavidlo Nautilus konstruktéra a kapitána Nema z románu Julese Verna „Dvacet tisíc mil pod mořem“, který odvážně brázdí divoké vody oceánu a nejenže provádí vědecký výzkum, ale zároveň i sofistikovaně čelí nástrahám ze strany jiných lodí.
- V rámci projektu NEMO jsou našimi zastávkami na pomyslných vlnách moře českého i slovenského trhu například účast na největších stavebních veletrzích, pořádání seminářů pro odbornou veřejnost, otevřené dny betonáren, kde všude chceme prezentovat naši inovační sílu.